« zpět na výpis měsíce |

[Talk-cz] Rozcestníky: Jiné číslo na směrovce pěšího a koňského ukazatele

Vlákno 13.4. - 15.4.2019, počet zpráv: 7


13.4.2019 07:21:29 (#1)
gravatar

Majka

<majka.zem+talk at gmail.com>
618 2297
Je tohle chyba značení nebo k tomu může dojít? https://osm.fit.vutbr.cz/fody/files/22458.jpg Jedna směrovka koňské trasy má jiné číslo něž všechny ostatní - CB014 x CB117, přitom je to na stejné tyči. ------------- další část --------------- HTML příloha byla odstraněna... URL: <http://lists.openstreetmap.org/pipermail/talk-cz/attachments/20190413/19fcb89b/attachment.html>

13.4.2019 08:08:57 (#2)
gravatar

xkomczax na centrum.cz

<xkomczax at centrum.cz>
158 2126
Fotka není nejkvalitnější, ale pokud vidím dobře, tak se liší i rokem instalace. A tam bývají rozdíly (i když častěji jde o převod ze starého systému značení na nový) On 13. 04. 19 19:21, Majka wrote: zobrazit citaci
> Je tohle chyba značení nebo k tomu může dojít? > https://osm.fit.vutbr.cz/fody/files/22458.jpg > Jedna směrovka koňské trasy má jiné číslo něž všechny ostatní - CB014 > x CB117, přitom je to na stejné tyči. > > _______________________________________________ > talk-cz mailing list > talk-cz na openstreetmap.org > https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-cz > https://openstreetmap.cz/talkcz
------------- další část --------------- HTML příloha byla odstraněna... URL: <http://lists.openstreetmap.org/pipermail/talk-cz/attachments/20190413/c4a10a63/attachment.html>

13.4.2019 08:41:25 (#3)
gravatar

Majka

<majka.zem+talk at gmail.com>
618 2297
Fotka z mobilu lepší ode mně nebude, bylo to vysoko a je to dost přiblížené. Tady je zbytek - https://openstreetmap.cz/#map=19/48.92263/14.43712&layers=dGB a tuhle je vidět rozdíl i na jiných směrovkách, tentokrát i jen mezi pěšími: https://osm.fit.vutbr.cz/fody/files/22454.jpg Pro ilustraci - ta modrá linka dole je vršek značky "přechod pro chodce". Takže jsem vlezla na trasy KČT, a mají to jako CB117. Vypadá to, že došlo k přečíslování, ale směrovky nevyměnili, ani nepřelepili číslo rozcestníku - rok 2008 x 2017. Rozcestník CB014 by měl nyní být Římov, i ho tak máme vyfocený. Majka 13. dubna 2019 20:08:57 SELČ, "xkomczax na centrum.cz" <xkomczax na centrum.cz> napsal: zobrazit citaci
>Fotka není nejkvalitnější, ale pokud vidím dobře, tak se liší i rokem >instalace. A tam bývají rozdíly (i když častěji jde o převod ze starého > >systému značení na nový) >

14.4.2019 07:50:12 (#4)
gravatar

Miroslav Suchy

<miroslav at suchy.cz>
486 3312
Dne 13. 04. 19 v 20:41 Majka napsal(a): zobrazit citaci
> Vypadá to, že došlo k přečíslování, ale směrovky nevyměnili, ani nepřelepili číslo rozcestníku - rok 2008 x 2017. > Rozcestník CB014 by měl nyní být Římov, i ho tak máme vyfocený.
Podobná situace, kdy všechny směrovky jsou ze stejného roku: https://osm.fit.vutbr.cz/fody/files/22303.jpg Moc jsem nad tím nedumal. Prostě to tam je, takže ref=NJ269;NJ268 Mirek

14.4.2019 08:07:02 (#5)
gravatar

majka

<majka.zem+talk at gmail.com>
618 2297
On Sun, 14 Apr 2019 at 19:50, Miroslav Suchy <miroslav na suchy.cz> wrote: zobrazit citaci
> Podobná situace, kdy všechny směrovky jsou ze stejného roku: > https://osm.fit.vutbr.cz/fody/files/22303.jpg > > Moc jsem nad tím nedumal. Prostě to tam je, takže ref=NJ269;NJ268 >
Možná by to podumat chtělo: NJ268: Kopřivnice - koupaliště NJ269: Kopřivnice - železniční stanice 2 různé rozcestníky viz https://mapy.cz/s/3qRB2 -> tj. chce to zkontrolovat tu trasu, která tudy prochází, protože tam s tím něco prováděli. Samozřejmě "ověřeno" přes (fuj, fuj) trasy.kct.cz. Díky tomu "mému" rozcestníku jsem zjistila, že jsme sice měli trasu "komplet", ale starou, a scházely nám tam rozcestníky, případně jsme je měli označené "po staru". Dokonce to bylo z těch okolních fotek vidět, jen si toho nikdo nevšiml. Je to docela smůla, poměrně nedávno jsem tudy projížděla na kole, a ten chybějící je v místě kde končí to nejhorší stoupání na trase ;) Takže si to někdy zopakuji, a to místo, kde jsem z toho málem měla smrt, mě asi znovu nemine. Ale pro nás všechny - vypadá to, že jakmile se sejde na rozcestníku několik čísel v "novém formátu", tj. to AA999, znamená to, že se na trase cosi změnilo a je třeba jí zmapovat znovu. Majka ------------- další část --------------- HTML příloha byla odstraněna... URL: <http://lists.openstreetmap.org/pipermail/talk-cz/attachments/20190414/a0cb7edc/attachment-0001.html>

14.4.2019 08:19:32 (#6)
gravatar

Marián Kyral

<mkyral at email.cz>
2178 2060
On 14. 04. 19 20:07, majka wrote: zobrazit citaci
> > On Sun, 14 Apr 2019 at 19:50, Miroslav Suchy <miroslav na suchy.cz > <mailto:miroslav na suchy.cz>> wrote: > > Podobná situace, kdy všechny směrovky jsou ze stejného roku: > https://osm.fit.vutbr.cz/fody/files/22303.jpg > > Moc jsem nad tím nedumal. Prostě to tam je, takže ref=NJ269;NJ268 > > > Možná by to podumat chtělo: > NJ268: Kopřivnice - koupaliště > NJ269: Kopřivnice - železniční stanice > > 2 různé rozcestníky viz https://mapy.cz/s/3qRB2 -> tj. chce to > zkontrolovat tu trasu, která tudy prochází, protože tam s tím něco > prováděli. > > Samozřejmě "ověřeno" přes (fuj, fuj) trasy.kct.cz <http://trasy.kct.cz>.  > Díky tomu "mému" rozcestníku jsem zjistila, že jsme sice měli trasu > "komplet", ale starou, a scházely nám tam rozcestníky, případně jsme > je měli označené "po staru". Dokonce to bylo z těch okolních fotek > vidět, jen si toho nikdo nevšiml. Je to docela smůla, poměrně nedávno > jsem tudy projížděla na kole, a ten chybějící je v místě kde končí to > nejhorší stoupání na trase ;) Takže si to někdy zopakuji, a to místo, > kde jsem z toho málem měla smrt, mě asi znovu nemine. > > Ale pro nás všechny - vypadá to, že jakmile se sejde na rozcestníku > několik čísel v "novém formátu", tj. to AA999, znamená to, že se na > trase cosi změnilo a je třeba jí zmapovat znovu. >
Ahoj, mám letos v plánu konečně zdolat Červený kámen, tak se tam někdy v květnu/červnu mrknu. Marián ------------- další část --------------- HTML příloha byla odstraněna... URL: <http://lists.openstreetmap.org/pipermail/talk-cz/attachments/20190414/89c17455/attachment.html>

15.4.2019 08:41:15 (#7)
gravatar

Tom Ka

<tomas.kasparek at gmail.com>
845 2984
Ahoj, z pohledu Fody ma pravdu Mirek, tam se taguje co je na obrazku (a tim padem i v OSM pro ref), podle osobni zkusenosti bych to tipl, ze 50% je binec a vic cisel je "OK" i kdyz vetsinou jsem potkal ruzne cisla s ruznymi prefixy - potkavaji se "kraje", a 50% je nejaka zmena. Takze ma pravdu i Majka :-) Cele mi to zase vede na kontrolu aktualnosti tras (podobne jako rozcestniku) - ono to i funguje - byla to prvni verze OsmHiCheck, co tenkrat delal jako BP student (https://osm.fit.vutbr.cz/OsmHiCheck/map/ - pridat - cast trasy s poznamkou) ale neni to dotazene a nevyuziva se to. Neni cas :-( Skoda, ze den nema tak 150 hodin, aspon nekdy... Bye ne 14. 4. 2019 v 19:50 odesílatel Miroslav Suchy <miroslav na suchy.cz> napsal: zobrazit citaci
> > Dne 13. 04. 19 v 20:41 Majka napsal(a): > > Vypadá to, že došlo k přečíslování, ale směrovky nevyměnili, ani nepřelepili číslo rozcestníku - rok 2008 x 2017. > > Rozcestník CB014 by měl nyní být Římov, i ho tak máme vyfocený. > > Podobná situace, kdy všechny směrovky jsou ze stejného roku: > https://osm.fit.vutbr.cz/fody/files/22303.jpg > > Moc jsem nad tím nedumal. Prostě to tam je, takže ref=NJ269;NJ268 > > Mirek > > _______________________________________________ > talk-cz mailing list > talk-cz na openstreetmap.org > https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-cz > https://openstreetmap.cz/talkcz

« zpět na výpis měsíce