[Talk-cz] Založení OpenStreetMap Česká republika z.s.
Vlákno 19.11. - 28.11.2018, počet zpráv: 17
Ahoj,
posílám aktuální informace o stavu založení spolku OSM CZ:
- video z ustavující schůze je k dispozici (stejně jako ostatní videa
z SotM CZ 2018) na YouTube: https://youtu.be/XDnDrx9bYrc
- provedl jsem základní úpravu stránky
https://openstreetmap.cz/organizace, je zde odkaz na zápis ze schůze a
odsouhlasenou verzi stanov.
Chystám zbývající dokumenty, pak se bude řešit podpisování (někde je
potřeba ověřený podpis, čímž se to trochu natáhne). Jakmile bude vše
nachystané zanesu na rejstříkový soud a dám vědět opět sem.
Díky tom.k
Dne 19. 11. 18 v 10:28 Tom Ka napsal(a):
zobrazit citaci
> Chystám zbývající dokumenty, pak se bude řešit podpisování (někde je
> potřeba ověřený podpis, čímž se to trochu natáhne). Jakmile bude vše
> nachystané zanesu na rejstříkový soud a dám vědět opět sem.
Jak se tohle všechno dořeší, tak pak bude zveřejněna přihláška a jak se i ostatní zájemci mohou stát členy OSM CZ.
Zatím prosím vyčkejte.
Mirek
Ahoj, bylo by možné agendu, stanovy dát na nějaký git aby bylo možno
případně sledovat změny diffem ?
po 19. 11. 2018 v 12:00 odesílatel Miroslav Suchy <miroslav na suchy.cz>
napsal:
zobrazit citaci
> Dne 19. 11. 18 v 10:28 Tom Ka napsal(a):
> > Chystám zbývající dokumenty, pak se bude řešit podpisování (někde je
> > potřeba ověřený podpis, čímž se to trochu natáhne). Jakmile bude vše
> > nachystané zanesu na rejstříkový soud a dám vědět opět sem.
>
> Jak se tohle všechno dořeší, tak pak bude zveřejněna přihláška a jak se i
> ostatní zájemci mohou stát členy OSM CZ.
> Zatím prosím vyčkejte.
>
> Mirek
>
> _______________________________________________
> Talk-cz mailing list
> Talk-cz na openstreetmap.org
> https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-cz
> https://openstreetmap.cz/talkcz
>
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <https://lists.openstreetmap.org/pipermail/talk-cz/attachments/20181120/5d8fc238/attachment.html>
Ahoj, mozne to urcite je, ale nedava mi to moc smysl - co presne by
jsi tim chtel dosahnout? Oba dokumenty jsou ve finalnim tvaru, zadne
dalsi upravy stanov nejsou mozne, u agendy je to taky vysledna verze.
Pokud by to melo mit smysl, musel by to byt extrakt do textu (z .odt),
takze to stejne bude primarni zdroj. U stanov je historie videt na
wiki i skomentari a dalsimi zmenami.
Takze jeste jednou ano, muzu udelat, ale neni mi jasne jak by jsi si
to predstavoval aby to melo nejaky smysl.
Muzet to tedy rozvest?
Bye
út 20. 11. 2018 v 8:29 odesílatel Petr Schönmann <pschonmann na gmail.com> napsal:
zobrazit citaci
>
> Ahoj, bylo by možné agendu, stanovy dát na nějaký git aby bylo možno případně sledovat změny diffem ?
>
> po 19. 11. 2018 v 12:00 odesílatel Miroslav Suchy <miroslav na suchy.cz> napsal:
>>
>> Dne 19. 11. 18 v 10:28 Tom Ka napsal(a):
>> > Chystám zbývající dokumenty, pak se bude řešit podpisování (někde je
>> > potřeba ověřený podpis, čímž se to trochu natáhne). Jakmile bude vše
>> > nachystané zanesu na rejstříkový soud a dám vědět opět sem.
>>
>> Jak se tohle všechno dořeší, tak pak bude zveřejněna přihláška a jak se i ostatní zájemci mohou stát členy OSM CZ.
>> Zatím prosím vyčkejte.
>>
>> Mirek
>>
>> _______________________________________________
>> Talk-cz mailing list
>> Talk-cz na openstreetmap.org
>> https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-cz
>> https://openstreetmap.cz/talkcz
>
> _______________________________________________
> Talk-cz mailing list
> Talk-cz na openstreetmap.org
> https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-cz
> https://openstreetmap.cz/talkcz
Ahoj, jediné o co mi jde je sledovat změny v dokumentech spolku, pokud se
udějou. Pokud to dokáže wiki a upozorní mne tak to bude stačit. Nastavím si
sledování.
út 20. 11. 2018 v 9:28 odesílatel Tom Ka <tomas.kasparek na gmail.com> napsal:
zobrazit citaci
> Ahoj, mozne to urcite je, ale nedava mi to moc smysl - co presne by
> jsi tim chtel dosahnout? Oba dokumenty jsou ve finalnim tvaru, zadne
> dalsi upravy stanov nejsou mozne, u agendy je to taky vysledna verze.
> Pokud by to melo mit smysl, musel by to byt extrakt do textu (z .odt),
> takze to stejne bude primarni zdroj. U stanov je historie videt na
> wiki i skomentari a dalsimi zmenami.
>
> Takze jeste jednou ano, muzu udelat, ale neni mi jasne jak by jsi si
> to predstavoval aby to melo nejaky smysl.
>
> Muzet to tedy rozvest?
>
> Bye
>
> út 20. 11. 2018 v 8:29 odesílatel Petr Schönmann <pschonmann na gmail.com>
> napsal:
> >
> > Ahoj, bylo by možné agendu, stanovy dát na nějaký git aby bylo možno
> případně sledovat změny diffem ?
> >
> > po 19. 11. 2018 v 12:00 odesílatel Miroslav Suchy <miroslav na suchy.cz>
> napsal:
> >>
> >> Dne 19. 11. 18 v 10:28 Tom Ka napsal(a):
> >> > Chystám zbývající dokumenty, pak se bude řešit podpisování (někde je
> >> > potřeba ověřený podpis, čímž se to trochu natáhne). Jakmile bude vše
> >> > nachystané zanesu na rejstříkový soud a dám vědět opět sem.
> >>
> >> Jak se tohle všechno dořeší, tak pak bude zveřejněna přihláška a jak se
> i ostatní zájemci mohou stát členy OSM CZ.
> >> Zatím prosím vyčkejte.
> >>
> >> Mirek
> >>
> >> _______________________________________________
> >> Talk-cz mailing list
> >> Talk-cz na openstreetmap.org
> >> https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-cz
> >> https://openstreetmap.cz/talkcz
> >
> > _______________________________________________
> > Talk-cz mailing list
> > Talk-cz na openstreetmap.org
> > https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-cz
> > https://openstreetmap.cz/talkcz
>
> _______________________________________________
> Talk-cz mailing list
> Talk-cz na openstreetmap.org
> https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-cz
> https://openstreetmap.cz/talkcz
>
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <https://lists.openstreetmap.org/pipermail/talk-cz/attachments/20181120/f90e3e5e/attachment.html>
OK
út 20. 11. 2018 v 10:29 odesílatel Petr Schönmann <pschonmann na gmail.com> napsal:
zobrazit citaci
>
> Ahoj, jediné o co mi jde je sledovat změny v dokumentech spolku, pokud se udějou. Pokud to dokáže wiki a upozorní mne tak to bude stačit. Nastavím si sledování.
>
>
> út 20. 11. 2018 v 9:28 odesílatel Tom Ka <tomas.kasparek na gmail.com> napsal:
>>
>> Ahoj, mozne to urcite je, ale nedava mi to moc smysl - co presne by
>> jsi tim chtel dosahnout? Oba dokumenty jsou ve finalnim tvaru, zadne
>> dalsi upravy stanov nejsou mozne, u agendy je to taky vysledna verze.
>> Pokud by to melo mit smysl, musel by to byt extrakt do textu (z .odt),
>> takze to stejne bude primarni zdroj. U stanov je historie videt na
>> wiki i skomentari a dalsimi zmenami.
>>
>> Takze jeste jednou ano, muzu udelat, ale neni mi jasne jak by jsi si
>> to predstavoval aby to melo nejaky smysl.
>>
>> Muzet to tedy rozvest?
>>
>> Bye
>>
>> út 20. 11. 2018 v 8:29 odesílatel Petr Schönmann <pschonmann na gmail.com> napsal:
>> >
>> > Ahoj, bylo by možné agendu, stanovy dát na nějaký git aby bylo možno případně sledovat změny diffem ?
>> >
>> > po 19. 11. 2018 v 12:00 odesílatel Miroslav Suchy <miroslav na suchy.cz> napsal:
>> >>
>> >> Dne 19. 11. 18 v 10:28 Tom Ka napsal(a):
>> >> > Chystám zbývající dokumenty, pak se bude řešit podpisování (někde je
>> >> > potřeba ověřený podpis, čímž se to trochu natáhne). Jakmile bude vše
>> >> > nachystané zanesu na rejstříkový soud a dám vědět opět sem.
>> >>
>> >> Jak se tohle všechno dořeší, tak pak bude zveřejněna přihláška a jak se i ostatní zájemci mohou stát členy OSM CZ.
>> >> Zatím prosím vyčkejte.
>> >>
>> >> Mirek
>> >>
>> >> _______________________________________________
>> >> Talk-cz mailing list
>> >> Talk-cz na openstreetmap.org
>> >> https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-cz
>> >> https://openstreetmap.cz/talkcz
>> >
>> > _______________________________________________
>> > Talk-cz mailing list
>> > Talk-cz na openstreetmap.org
>> > https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-cz
>> > https://openstreetmap.cz/talkcz
>>
>> _______________________________________________
>> Talk-cz mailing list
>> Talk-cz na openstreetmap.org
>> https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-cz
>> https://openstreetmap.cz/talkcz
>
> _______________________________________________
> Talk-cz mailing list
> Talk-cz na openstreetmap.org
> https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-cz
> https://openstreetmap.cz/talkcz
Ahoj,
On Tue, 20 Nov 2018 at 10:29, Petr Schönmann <pschonmann na gmail.com> wrote:
zobrazit citaci
> Ahoj, jediné o co mi jde je sledovat změny v dokumentech spolku, pokud se
> udějou. Pokud to dokáže wiki a upozorní mne tak to bude stačit. Nastavím si
> sledování.
>
U stanov by se změny prakticky dít neměly, u ostatních budoucích dokumentů
to je naopak velmi pravděpodobné.
Ad diff:
https://wiki.openstreetmap.org/w/index.php?title=Stanovy_OSMCZ&type=revision&diff=1696887&oldid=1695596
?
H.
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <https://lists.openstreetmap.org/pipermail/talk-cz/attachments/20181120/b573b30a/attachment.html>
Ahoj,
dalsi informace o aktualnim vyvoji zalozeni spolku:
Vzhledem k nesouhlasu jednoho ze spolumajitelu objektu, kde bylo sidlo
puvodne zamysleno jsme od minuleho tydne hledali nahradni moznosti.
Aktualne probehlo jednani s nadaci Partnerstvi, kde to vypada slibne
jak co se tyka moznosti umisteni sidla, tak moznosti dalsi spoluprace
(napr. jsou to provozovatele ruznych turistickych a cyklo stezek, ke
kterym maji veskere podklady). Vse se tim samozrejme oproti puvodnimu
casovemu planu protahuje, ale je to na dobre ceste :-)
Dale posilam informaci, ze se nam ozvala firma Asamm Software (Locus
Map) s tim, ze by organizaci radi financne podporili.
Jakmile dobehne jednani a priprava podkladu pro sidlo, odnesu veci na
rejstrikovy soud a dam samozrejme zase vedet. Zatim ocekavam, ze se
vse podari stihnout do konce tohoto roku.
Konec hlaseni.
Ahoj,
díky za info a hlavně za aktivitu!
Jdu teď v sobotu na Wikikonferenci v Olomouci, mám se případně zeptat
jich? Sídlo ale mají v Praze a tak i kdyby na to kývli (což nevím,
budova ve které sídlí zřejmě nebude jejich), vše by se muselo předělávat...
Případně, napadá někoho jiného jak bychom mohli navázat s
Wiki/pedií/daty/komunitou spolupráci? V jaké oblasti, na čem, ...?
Jirka Komárek
On 27. 11. 18 15:35, Tom Ka wrote:
zobrazit citaci
> Ahoj,
>
> dalsi informace o aktualnim vyvoji zalozeni spolku:
>
> Vzhledem k nesouhlasu jednoho ze spolumajitelu objektu, kde bylo sidlo
> puvodne zamysleno jsme od minuleho tydne hledali nahradni moznosti.
> Aktualne probehlo jednani s nadaci Partnerstvi, kde to vypada slibne
> jak co se tyka moznosti umisteni sidla, tak moznosti dalsi spoluprace
> (napr. jsou to provozovatele ruznych turistickych a cyklo stezek, ke
> kterym maji veskere podklady). Vse se tim samozrejme oproti puvodnimu
> casovemu planu protahuje, ale je to na dobre ceste :-)
>
> Dale posilam informaci, ze se nam ozvala firma Asamm Software (Locus
> Map) s tim, ze by organizaci radi financne podporili.
>
> Jakmile dobehne jednani a priprava podkladu pro sidlo, odnesu veci na
> rejstrikovy soud a dam samozrejme zase vedet. Zatim ocekavam, ze se
> vse podari stihnout do konce tohoto roku.
>
> Konec hlaseni.
>
> _______________________________________________
> Talk-cz mailing list
> Talk-cz na openstreetmap.org
> https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-cz
> https://openstreetmap.cz/talkcz
Ahoj,
On Tue, 27 Nov 2018 at 15:51, xkomczax na centrum.cz <xkomczax na centrum.cz>
wrote:
zobrazit citaci
> Jdu teď v sobotu na Wikikonferenci v Olomouci, mám se případně zeptat
> jich? Sídlo ale mají v Praze a tak i kdyby na to kývli (což nevím,
> budova ve které sídlí zřejmě nebude jejich), vše by se muselo předělávat...
>
WMČR má sídlo v Praze v coworkingovém centru Svět-Hub. Také už jsme se
několikrát stěhovali... Což v Brně podobné prostory nejsou?
Případně, napadá někoho jiného jak bychom mohli navázat s
zobrazit citaci
> Wiki/pedií/daty/komunitou spolupráci? V jaké oblasti, na čem, ...?
>
Napadá mě spousta věcí. Sakra, zrovna letos na Wikikonferenci nejedu... Ale
určitě tam bude Frettie a určitě bude mít taky spoustu nápadů. Věřím i
ostatní z WMČR si s tebou o tom rádi promluví a můžou dát OSMCZ rady do
začátku ;-)
H.
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <https://lists.openstreetmap.org/pipermail/talk-cz/attachments/20181127/d3811880/attachment.html>
On Tue, 27 Nov 2018 at 15:36, Tom Ka <tomas.kasparek na gmail.com> wrote:
zobrazit citaci
> dalsi informace o aktualnim vyvoji zalozeni spolku: (...)
>
Díky za to!
Dale posilam informaci, ze se nam ozvala firma Asamm Software (Locus
zobrazit citaci
> Map) s tim, ze by organizaci radi financne podporili.
>
Stálo by za zvážení, jestli by Rada nezvládla připravit aspoň jednoduchý
plán rozpočtu na příští rok. Předpokládané výdaje, sečíst předpokládané
příspěvky členů, ...
H.
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <https://lists.openstreetmap.org/pipermail/talk-cz/attachments/20181127/b1a8a04a/attachment.html>
út 27. 11. 2018 v 15:51 odesílatel xkomczax na centrum.cz
<xkomczax na centrum.cz> napsal:
zobrazit citaci
> Jdu teď v sobotu na Wikikonferenci v Olomouci, mám se případně zeptat
> jich? Sídlo ale mají v Praze a tak i kdyby na to kývli (což nevím,
> budova ve které sídlí zřejmě nebude jejich), vše by se muselo předělávat...
Sidlo v Praze by jsme mohli mit zrejme i jinde, ale ve schvalenych
stanovach je Brno (alespon mesto tam byt musi, cela adresa ne), takze
je potreba to pokud mozno vyresit v Brne.
zobrazit citaci
> Případně, napadá někoho jiného jak bychom mohli navázat s
> Wiki/pedií/daty/komunitou spolupráci? V jaké oblasti, na čem, ...?
Mohl by je zajimat export Fody -> Wikidata, ale z pohledu spolku se
asi nic nemeni, tam zadnou spolupraci ted aktivne nevidim,
spolupracuji spis komunity, ale treba je neco napadne, min vime, ze se
jich muzeme zeptat, kdyz bude neco potreba formalne resit.
Bye
út 27. 11. 2018 v 16:18 odesílatel Jan Macura <macurajan na gmail.com> napsal:
zobrazit citaci
> WMČR má sídlo v Praze v coworkingovém centru Svět-Hub. Také už jsme se několikrát stěhovali... Což v Brně podobné prostory nejsou?
urcite i v Brne je moznosti vice, vzhledem k rychle reakci u
Partnerstvi jsem to zacal resit s nima, snazim se ted najit neco
rozumneho, jednoducheho, rychleho at to nebrzdi zalozeni, v budoucnu
se sidlo klidne muze zmenit kdyz pro to bude rozumny duvod. Vhledem k
tomu, ze na miste nebudeme mit zadne kancelare ani nic jineho, tak je
to vice mene formalni zalezitost pro rejstrik a pripadnou oficialni
papirovou postu.
Bye
zobrazit citaci
> Stálo by za zvážení, jestli by Rada nezvládla připravit aspoň jednoduchý plán rozpočtu na příští rok. Předpokládané výdaje, sečíst předpokládané příspěvky členů, ...
Nevim jestli je to i na zaznamu ale resilo se na SotM. Aktualni
naklady o kterych vim:
- domeny osmap.cz, openstreetmap.cz 2x151Kc/rok
- VPS s hostingem osmap.cz/osm.cz 363Kc/rok
- naklady na sidlo, v jednani - do 200Kc/mesic
- prispevky clenu predpokladam, ze budeme resit az za 2019, za par dnu
roku 2018 mi to nedava smysl
- aktualne je 14 clenu spolku, tj. 1400,- Kc/rok.
- zaroven musim zjistit u ucetni u ktere domlouvam vedeni ucetnictvi
nejrozumejsi zpusob, pokud nekdo bude chtit venovat penize navic (ted
nemyslim firmy, tam to bude nejaka smlouva apod. ale jednotlivce) -
darovaci smlouva je komplikovane reseni, jen tak poslat penize na ucet
ale nejde.
Dneska s dotazy koncim, musim dodelat weekly a mizet domu...
Bye
Ahoj,
jo, já tam budu - taky mě při čtení těch mejlů zpětně napadlo, že by se
sídlo dalo řesit i umístěním k nám. Pokud by s tím souhlasila rada a
(možná) i pronajimatelka prostoru.
Klasivký virtuální sídla mají výhodu v tom, že řeší přeposílání pošty a
podobně, ale jako taky výrazně dražší.
S Wikipedií/Wikidaty/... už proběhlo spoustu komunikací, kdysi nám
přednášel Jáchym Čepický na konferenci a tam jsme vymýšleli nějaký společný
projekty - nakonec nic nedopadlo, stejně tak jsme vymýšleli s klukama v
Brně a diskutovali to na sraze v Praze.
Data z Fody bereme určitě - pokud nakonec jsou licenčně v okeji. :)
Rád vás na Wikikonferenci v Olomouci uvidím, stejně jako na jakémkoliv
pravidelném sraze v Brně (akždou třetí středu v měsíci, tak i v Praze -
většinou akždé třetí pondělí v měsíci).
J.
--
Jirka Sedláček
Dne 27. listopadu 2018 v 16:18:52, Jan Macura (macurajan na gmail.com)
napsal/a:
Ahoj,
On Tue, 27 Nov 2018 at 15:51, xkomczax na centrum.cz <xkomczax na centrum.cz>
wrote:
zobrazit citaci
> Jdu teď v sobotu na Wikikonferenci v Olomouci, mám se případně zeptat
> jich? Sídlo ale mají v Praze a tak i kdyby na to kývli (což nevím,
> budova ve které sídlí zřejmě nebude jejich), vše by se muselo předělávat...
>
WMČR má sídlo v Praze v coworkingovém centru Svět-Hub. Také už jsme se
několikrát stěhovali... Což v Brně podobné prostory nejsou?
Případně, napadá někoho jiného jak bychom mohli navázat s
zobrazit citaci
> Wiki/pedií/daty/komunitou spolupráci? V jaké oblasti, na čem, ...?
>
Napadá mě spousta věcí. Sakra, zrovna letos na Wikikonferenci nejedu... Ale
určitě tam bude Frettie a určitě bude mít taky spoustu nápadů. Věřím i
ostatní z WMČR si s tebou o tom rádi promluví a můžou dát OSMCZ rady do
začátku ;-)
H.
_______________________________________________
Talk-cz mailing list
Talk-cz na openstreetmap.org
https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-cz
https://openstreetmap.cz/talkcz
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <https://lists.openstreetmap.org/pipermail/talk-cz/attachments/20181127/9d31bc6f/attachment.html>
On Tue, Nov 27, 2018, 16:55 Jirka Sedláček <frettie na gmail.com wrote:
zobrazit citaci
> Ahoj,
> jo, já tam budu - taky mě při čtení těch mejlů zpětně napadlo, že by se
> sídlo dalo řesit i umístěním k nám. Pokud by s tím souhlasila rada a
> (možná) i pronajimatelka prostoru.
>
Jen pro archiv, co je presne "k nam" - tj. jaka adresa? Souhlas je nutny
jen a prave jen od majitele resp. vsech majitelu dane nemovitosti.
Pripominam, ze ted realne je schudne Brno, do budoucna (po dalsi valne
hromade a zmene stanov) cokoliv co bude davat prakticky smysl.
zobrazit citaci
> Klasivký virtuální sídla mají výhodu v tom, že řeší přeposílání pošty a
> podobně, ale jako taky výrazně dražší.
>
To jsme taky zjistovali, jak rikas, nevyhodou je vyssi cena nez to, co
zkousime domluvit ted nebo varianta u nekoho doma. Druha strana jsou
samozrejme rizika pro toho, kdo souhlasi (proto nedopadla ta varianta doma).
zobrazit citaci
> S Wikipedií/Wikidaty/... už proběhlo spoustu komunikací, kdysi nám
> přednášel Jáchym Čepický na konferenci a tam jsme vymýšleli nějaký společný
> projekty - nakonec nic nedopadlo, stejně tak jsme vymýšleli s klukama v
> Brně a diskutovali to na sraze v Praze.
>
Podle mne se nejake veci deji i kdyz to neni nejaky velky oficialni
propagovany projekt, kazdopadne kazdy napad a jeho realizatori na obou
stranach jsou vice nez vitani.
Data z Fody bereme určitě - pokud nakonec jsou licenčně v okeji. :)
zobrazit citaci
>
predpokladam, ze jsou. realne to musi zkouknout nekdo od vas - viz.
pravidla pouziti na webu Fody. Pak muzu s nekym probrat a resit
nejvhodnejsi technickou realizaci.
zobrazit citaci
> Rád vás na Wikikonferenci v Olomouci uvidím, stejně jako na jakémkoliv
> pravidelném sraze v Brně (akždou třetí středu v měsíci, tak i v Praze -
> většinou akždé třetí pondělí v měsíci).
>
Ja asi do Ol nedam, ale v pripade potreby sraz v Brne asi realny je (Fody,
organizace apod.)
Diky tom.k
J.
zobrazit citaci
>
> --
> Jirka Sedláček
>
> Dne 27. listopadu 2018 v 16:18:52, Jan Macura (macurajan na gmail.com)
> napsal/a:
>
> Ahoj,
>
> On Tue, 27 Nov 2018 at 15:51, xkomczax na centrum.cz <xkomczax na centrum.cz>
> wrote:
>
>> Jdu teď v sobotu na Wikikonferenci v Olomouci, mám se případně zeptat
>> jich? Sídlo ale mají v Praze a tak i kdyby na to kývli (což nevím,
>> budova ve které sídlí zřejmě nebude jejich), vše by se muselo
>> předělávat...
>>
>
> WMČR má sídlo v Praze v coworkingovém centru Svět-Hub. Také už jsme se
> několikrát stěhovali... Což v Brně podobné prostory nejsou?
>
> Případně, napadá někoho jiného jak bychom mohli navázat s
>> Wiki/pedií/daty/komunitou spolupráci? V jaké oblasti, na čem, ...?
>>
>
> Napadá mě spousta věcí. Sakra, zrovna letos na Wikikonferenci nejedu...
> Ale určitě tam bude Frettie a určitě bude mít taky spoustu nápadů. Věřím i
> ostatní z WMČR si s tebou o tom rádi promluví a můžou dát OSMCZ rady do
> začátku ;-)
>
> H.
> _______________________________________________
> Talk-cz mailing list
> Talk-cz na openstreetmap.org
> https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-cz
> https://openstreetmap.cz/talkcz
>
> _______________________________________________
> Talk-cz mailing list
> Talk-cz na openstreetmap.org
> https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-cz
> https://openstreetmap.cz/talkcz
>
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <https://lists.openstreetmap.org/pipermail/talk-cz/attachments/20181128/4005226b/attachment.html>
Ahoj,
ad k nám) https://www.wikimedia.cz/web/Kontakt
ad projekty, které běží) no, já právě vlastně o ničem nevím - pokud tě něvo
napadá, tak budu rád, když o tom budeme vědět!
ad technicky přesun FODY) tohle právě úplně nevím jak ... ale půjde to.
ad Brno -
https://cs.wikipedia.org/wiki/Wikipedie:Pod_re%C3%A1lnou_l%C3%ADpou/Brno
J.
On Wed, Nov 28, 2018 at 2:00 AM Tom Ka <tomas.kasparek na gmail.com> wrote:
zobrazit citaci
>
>
> On Tue, Nov 27, 2018, 16:55 Jirka Sedláček <frettie na gmail.com wrote:
>
>> Ahoj,
>> jo, já tam budu - taky mě při čtení těch mejlů zpětně napadlo, že by se
>> sídlo dalo řesit i umístěním k nám. Pokud by s tím souhlasila rada a
>> (možná) i pronajimatelka prostoru.
>>
>
> Jen pro archiv, co je presne "k nam" - tj. jaka adresa? Souhlas je nutny
> jen a prave jen od majitele resp. vsech majitelu dane nemovitosti.
> Pripominam, ze ted realne je schudne Brno, do budoucna (po dalsi valne
> hromade a zmene stanov) cokoliv co bude davat prakticky smysl.
>
>
>> Klasivký virtuální sídla mají výhodu v tom, že řeší přeposílání pošty a
>> podobně, ale jako taky výrazně dražší.
>>
>
> To jsme taky zjistovali, jak rikas, nevyhodou je vyssi cena nez to, co
> zkousime domluvit ted nebo varianta u nekoho doma. Druha strana jsou
> samozrejme rizika pro toho, kdo souhlasi (proto nedopadla ta varianta doma).
>
>
>> S Wikipedií/Wikidaty/... už proběhlo spoustu komunikací, kdysi nám
>> přednášel Jáchym Čepický na konferenci a tam jsme vymýšleli nějaký společný
>> projekty - nakonec nic nedopadlo, stejně tak jsme vymýšleli s klukama v
>> Brně a diskutovali to na sraze v Praze.
>>
>
> Podle mne se nejake veci deji i kdyz to neni nejaky velky oficialni
> propagovany projekt, kazdopadne kazdy napad a jeho realizatori na obou
> stranach jsou vice nez vitani.
>
> Data z Fody bereme určitě - pokud nakonec jsou licenčně v okeji. :)
>>
>
> predpokladam, ze jsou. realne to musi zkouknout nekdo od vas - viz.
> pravidla pouziti na webu Fody. Pak muzu s nekym probrat a resit
> nejvhodnejsi technickou realizaci.
>
>
>> Rád vás na Wikikonferenci v Olomouci uvidím, stejně jako na jakémkoliv
>> pravidelném sraze v Brně (akždou třetí středu v měsíci, tak i v Praze -
>> většinou akždé třetí pondělí v měsíci).
>>
>
> Ja asi do Ol nedam, ale v pripade potreby sraz v Brne asi realny je (Fody,
> organizace apod.)
>
> Diky tom.k
>
> J.
>>
>> --
>> Jirka Sedláček
>>
>> Dne 27. listopadu 2018 v 16:18:52, Jan Macura (macurajan na gmail.com)
>> napsal/a:
>>
>> Ahoj,
>>
>> On Tue, 27 Nov 2018 at 15:51, xkomczax na centrum.cz <xkomczax na centrum.cz>
>> wrote:
>>
>>> Jdu teď v sobotu na Wikikonferenci v Olomouci, mám se případně zeptat
>>> jich? Sídlo ale mají v Praze a tak i kdyby na to kývli (což nevím,
>>> budova ve které sídlí zřejmě nebude jejich), vše by se muselo
>>> předělávat...
>>>
>>
>> WMČR má sídlo v Praze v coworkingovém centru Svět-Hub. Také už jsme se
>> několikrát stěhovali... Což v Brně podobné prostory nejsou?
>>
>> Případně, napadá někoho jiného jak bychom mohli navázat s
>>> Wiki/pedií/daty/komunitou spolupráci? V jaké oblasti, na čem, ...?
>>>
>>
>> Napadá mě spousta věcí. Sakra, zrovna letos na Wikikonferenci nejedu...
>> Ale určitě tam bude Frettie a určitě bude mít taky spoustu nápadů. Věřím i
>> ostatní z WMČR si s tebou o tom rádi promluví a můžou dát OSMCZ rady do
>> začátku ;-)
>>
>> H.
>> _______________________________________________
>> Talk-cz mailing list
>> Talk-cz na openstreetmap.org
>> https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-cz
>> https://openstreetmap.cz/talkcz
>>
>> _______________________________________________
>> Talk-cz mailing list
>> Talk-cz na openstreetmap.org
>> https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-cz
>> https://openstreetmap.cz/talkcz
>>
> _______________________________________________
> Talk-cz mailing list
> Talk-cz na openstreetmap.org
> https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-cz
> https://openstreetmap.cz/talkcz
>
--
S pozdravem,
Jirka Sedláček
---
jirisedlacek na gmail.com
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <https://lists.openstreetmap.org/pipermail/talk-cz/attachments/20181128/8f8037c4/attachment.html>« zpět na výpis měsíce