« zpět na výpis měsíce |

[Talk-cz] může být jak highway=crossing tak railway=crossing?

Vlákno 7.4. - 7.4.2016, počet zpráv: 5


7.4.2016 10:15:08 (#1)
gravatar

Matěj Cepl

<mcepl at cepl.eu>
185
Dobrý den, koukám se OsmOse a nevím si rady s tímhle http://osmose.openstreetmap.fr/en/error/6130781236 . Jedná se o přechod přes ulici a tramvaj http://www.openstreetmap.org/node/1134613239 Úplně nechápu proč s tím má problém. Ano, přechází se tam jak přes ulici, tak přes tramvajové koleje. Je v tom nějaký problém? Ano, vím, že Osmose není Slovo Boží (už jsem tam označil několik false positives), ale s tímhle si nevím rady. Hezký den, Matěj -- https://matej.ceplovi.cz/blog/, Jabber: mcepl na ceplovi.cz GPG Finger: 89EF 4BC6 288A BF43 1BAB 25C3 E09F EF25 D964 84AC Ty zlý dávaj’ ty hodný pryč. // Those evil ones put away those good ones. -- Magda Ceplová

7.4.2016 11:28:32 (#2)
gravatar

Jan Martinec

<jan at martinec.name>
548 4367
Ahoj, railway=crossing je přechod přes trať (tj. železniční stavbu na samostatném tělese), což je úplně jiný druh zvířete než přechod pro chodce na ulici - a v pražské tramvajové síti jich je jen hrstka: http://www.openstreetmap.org/node/1553825203 Tudíž z podstaty věci (a v ČR drážního zákona a pravidel silničního provozu) nemůže být přechod přes trať na přechodu pro chodce (tj. přes silnici, jejíž součástí je i TT). Jak je to reálně řešený u rozdělených přechodů (třeba JugoParty - http://www.openstreetmap.org/node/394694240 ), si nejsem úplně jist - tam je medle správně railway=crossing na křížení TT a highway=crossing na křížení silnice (protože je to opět oddělené těleso). Každopádně v tomto se Osmose nemýlí. Měj se, Honza "Piškvor" Martinec Dne 7. 4. 2016 11:07 napsal uživatel "Matěj Cepl" <mcepl na cepl.eu>: zobrazit citaci
> > Dobrý den, > > koukám se OsmOse a nevím si rady s tímhle > http://osmose.openstreetmap.fr/en/error/6130781236 . Jedná se > o přechod přes ulici a tramvaj > http://www.openstreetmap.org/node/1134613239 Úplně nechápu proč > s tím má problém. Ano, přechází se tam jak přes ulici, tak přes > tramvajové koleje. Je v tom nějaký problém? Ano, vím, že Osmose > není Slovo Boží (už jsem tam označil několik false positives), > ale s tímhle si nevím rady. > > Hezký den, > > Matěj > -- > https://matej.ceplovi.cz/blog/, Jabber: mcepl na ceplovi.cz > GPG Finger: 89EF 4BC6 288A BF43 1BAB 25C3 E09F EF25 D964 84AC > > Ty zlý dávaj’ ty hodný pryč. // Those evil ones put away those good ones. > -- Magda Ceplová > > > _______________________________________________ > Talk-cz mailing list > Talk-cz na openstreetmap.org > https://lists.openstreetmap.org/
listinfo/talk-cz ------------- další část --------------- HTML příloha byla odstraněna... URL: <https://lists.openstreetmap.org/pipermail/talk-cz/attachments/20160407/b8c203af/attachment.html>

7.4.2016 03:34:20 (#3)
gravatar

Matěj Cepl

<mcepl at cepl.eu>
185
On 2016-04-07, 09:28 GMT, Jan Martinec wrote: zobrazit citaci
> Tudíž z podstaty věci (a v ČR drážního zákona a pravidel > silničního provozu) nemůže být přechod přes trať na přechodu > pro chodce (tj. přes silnici, jejíž součástí je i TT).
To znamená v mnou uvedených případech to railway=crossing vyhodit? zobrazit citaci
> Jak je to reálně řešený u rozdělených přechodů (třeba > JugoParty - http://www.openstreetmap.org/node/394694240 ), si > nejsem úplně jist - tam je medle správně railway=crossing na > křížení TT a highway=crossing na křížení silnice (protože je > to opět oddělené těleso). Každopádně v tomto se Osmose > nemýlí.
Takže problém není v tom, že by railway=crossing bylo jenom pro skutečné vlaky, ale že je to oddělené od normální zebry? Díky za pomoc, Matěj -- https://matej.ceplovi.cz/blog/, Jabber: mcepl na ceplovi.cz GPG Finger: 89EF 4BC6 288A BF43 1BAB 25C3 E09F EF25 D964 84AC England is governed not by logic but by parliament. -- Benjamin Disraeli

7.4.2016 04:44:28 (#4)
gravatar

jzvc

<jzvc at tpfree.net>
588
Dne 7.4.2016 v 15:34 Matěj Cepl napsal(a): zobrazit citaci
> On 2016-04-07, 09:28 GMT, Jan Martinec wrote: >> Tudíž z podstaty věci (a v ČR drážního zákona a pravidel >> silničního provozu) nemůže být přechod přes trať na přechodu >> pro chodce (tj. přes silnici, jejíž součástí je i TT). > > To znamená v mnou uvedených případech to railway=crossing > vyhodit? > >> Jak je to reálně řešený u rozdělených přechodů (třeba >> JugoParty - http://www.openstreetmap.org/node/394694240 ), si >> nejsem úplně jist - tam je medle správně railway=crossing na >> křížení TT a highway=crossing na křížení silnice (protože je >> to opět oddělené těleso). Každopádně v tomto se Osmose >> nemýlí. > > Takže problém není v tom, že by railway=crossing bylo jenom pro > skutečné vlaky, ale že je to oddělené od normální zebry?
Cus, obecne se v CR pracuje na per kolej mapovani. Vlaky jsou, tramvaje jak kde. Tam kde je to hotovo, mas prevazne oddelene krizeni. Jinak i z logiky veci - pokud je nekde prechod pres tramvajovou trat a ta je soucasti ulice, tak je to prechod pres ulici. Prijde mi to tak vnodnejsi i proto, ze tam bude pravdepodobne mnohem vice dopravy silnicni nez tramvajove. zobrazit citaci
> > Díky za pomoc, > > Matěj >

7.4.2016 04:55:58 (#5)
gravatar

Miroslav Suchy

<miroslav at suchy.cz>
590
Dne 7.4.2016 v 11:28 Jan Martinec napsal(a): zobrazit citaci
> Tudíž z podstaty věci (a v ČR drážního zákona a pravidel silničního provozu) nemůže být přechod přes trať na přechodu > pro chodce (tj. přes silnici, jejíž součástí je i TT). Jak je to reálně řešený u rozdělených přechodů (třeba JugoParty - > http://www.openstreetmap.org/node/394694240 ), si nejsem úplně jist - tam je medle správně railway=crossing na křížení > TT a highway=crossing na křížení silnice (protože je to opět oddělené těleso). Každopádně v tomto se Osmose nemýlí.
Tento blogpost: http://subrt.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=84603 tvrdi ze prechod muze byt i pres TT pokud je rizen semaforem (odkaz na paragrafy v clanku). A zminuje i oblibenou praxi ze zebra je jenom pres silnice a pres koleje uz ne. Mirek

« zpět na výpis měsíce