« zpět na výpis měsíce |

[Talk-cz] Tracer LPIS - drobne relikty puvodnich drive vymapovanych poli a luk po pretrasovani podle LPIS

Vlákno 26.1. - 26.1.2016, počet zpráv: 2


26.1.2016 07:17:32 (#1)
gravatar

Marián Kyral

<mkyral at email.cz>
2270 2475
---------- Původní zpráva ---------- Od: Petr Holub <hopet at ics.muni.cz> Komu: 'OpenStreetMap Czech Republic' <talk-cz at openstreetmap.org> Datum: 26. 1. 2016 11:52:13 Předmět: Re: [Talk-cz] Tracer LPIS - drobne relikty puvodnich drive vymapovanych poli a luk po pretrasovani podle LPIS "Ahoj, zobrazit citaci
> Co se mi osvědčilo nejlépe, je starý polygon zcela nahradit (nenechávat
zbytky) a okolní zobrazit citaci
> polygony "přilepit" pomocí ContourMerge pluginu [3] - ten je pro mne
nepostradatelný. Stejně zobrazit citaci
> tak se s ním krásně vyplňují díry pokud se tato skládá z více cest.
jeste by hodne pomohlo efektivite tohoto procesu, kdybychom umeli "odecitani" polygonu: v podstate "jen" vyrazne zefektivneni toho procesu s ContourMerge. tam je problem, ze kdyz dany les navazuje na nekolik poli (typicky takove ty "roznudlovane pole" na Jizni Morave), tak clovek musi pres ContourMerge delat jeden po druhem, casto se blbe hledaji ty koncove body, atd. Pokud by se ten les dal pretahnout tak, aby vsechna ty pole prekryl a pak se jen ta pole odecetla, tak by to byla velka pomoc. " No podpora geometrických operací v Traceru, díky Martinovi, je. Jak moc složité by bylo upravit Contour Merge netuším.Ale asi to bude nad mé síly. Ale můžeš to simulovat tak, že si ten les nejprve vytáhneš do polí a až pak pole přetrasuješ.   " Jeste dalsi vylepseni by pak byl "rozliv" polygonu, ktery by ho automaticky dotahl ke vsem dalsim polygonum, ktere se s nim dotykaji alespon ve dvou mistech. Tim by se resily takove ty zapomenute "zdibce", kterych si clovek kolikrat ani nevsimne a pak na ne ContourMerge neaplikuje." Který polygon by se dotáhnul kam? " Ja na to bohuzel taky ted nemam cas, a to bohuzel ani na vedeni jako skolni prace :( Kdyby si to nekdo vzal, bylo by to super... " +1 Marián " Petr _______________________________________________ Talk-cz mailing list Talk-cz at openstreetmap.org https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-cz" ------------- další část --------------- HTML příloha byla odstraněna... URL: <http://lists.openstreetmap.org/pipermail/talk-cz/attachments/20160126/b10abdbb/attachment-0001.html>

26.1.2016 11:09:48 (#2)
gravatar

Petr Holub

<hopet at ics.muni.cz>
289 3608
zobrazit citaci
> jeste by hodne pomohlo efektivite tohoto procesu, kdybychom umeli "odecitani" polygonu: > v podstate "jen" vyrazne zefektivneni toho procesu s ContourMerge. tam je problem, > ze kdyz dany les navazuje na nekolik poli (typicky takove ty "roznudlovane pole" > na Jizni Morave), tak clovek musi pres ContourMerge delat jeden po druhem, casto > se blbe hledaji ty koncove body, atd. Pokud by se ten les dal pretahnout tak, aby > vsechna ty pole prekryl a pak se jen ta pole odecetla, tak by to byla velka pomoc. > > > > > > No podpora geometrických operací v Traceru, díky Martinovi, je. Jak moc složité by bylo > upravit Contour Merge netuším.Ale asi to bude nad mé síly. > > > > > Ale můžeš to simulovat tak, že si ten les nejprve vytáhneš do polí a až pak pole přetrasuješ.
Jo, ale problem je s existujicimi poli - smazat vsechno, roztahnout les a pak pretrasovat (ale zase by tim clovek stoupal ve statistikach zmen ;o))) ). Pokud bychom to meli i jako samostatnou funkcionalitu na existujicich objektech, tak by to bylo super - mozna by to nemuselo byt tolik prace, kdyz uz to vlastne v Traceru mas. zobrazit citaci
> Jeste dalsi vylepseni by pak byl "rozliv" polygonu, ktery by ho automaticky dotahl > ke vsem dalsim polygonum, ktere se s nim dotykaji alespon ve dvou mistech. Tim by > se resily takove ty zapomenute "zdibce", kterych si clovek kolikrat ani nevsimne > a pak na ne ContourMerge neaplikuje. > > > > > Který polygon by se dotáhnul kam?
To by chtelo rozmalovat a presneji dorozmyslet jednotlive pripady, ale zhruba takto (nerucim za spravny desing, uz mam ponekud unavenou hlavu): stav 1: vyberu rozlivany objekt (uzavrena cesta) - editor prejde do stavu 2 stav 2: editor postupne proiteruje vsechny diry, ktere jsou tvorene: a) plochami (uzavrenymi cestami) ktere se rozlevaneho objektu dotykaji ve dvou bodech, ale mezi temito dvema body existuje po neblizsich cestach (nikoli nutne nejkratsi ve smyslu poctu bodu, ale nejkratsi ve smyslu delky segmentu - to by melo fungovat, musi se ale zkontrolovat, ze plocha sama sebe nekrizi) nesdileny bod na jedne nebo druhe ceste b) na sebe navazujicim plochami (navazujici = sdili aspon 1 bod), z nichz krajni plochy sdili s rozlivanym objektem alespon jeden bod - a opet po nejkratsich cestach je tam 1 nebo vice nesdilenych bodu stav 3: proiteruje vsechny diry a nabidne je k zaceleni uzivateli (zobrazi diru a zepta se "zacelit - ano/ne" Petr

« zpět na výpis měsíce