Tříděný odpad. Tracer plugin. Kameny zmizelých. AI pro adresy. Aktualizace overpass. Export z Mapillary. Větrné mlýny. MapBiomas a OSM. Povrchy cest. Obnovení členství. SotM Latam. FOSSGIS 2025. Škody na budovách. Indoor navigace. Cestovní granty. Mapeducação. OpenLocalMap. Recenze BRouter. Výkon vektorů. Zvýraznění syntaxe. Formát OMA. osm2pgsql 2.1.0. OSM welcome. EOS Landviewer. Mizející sníh. Archiv webu. Menonitské vesnice.
Hra pro SotM CZ+SK 2019
Pravidla
Jednoduchá šifrovací hra vás provede po několika stanovištích a ukáže vám různé aspekty projektu OpenStreetMap. Na každém najdete informace o OpenStreetMap, několik kvizových otázek a úkol, který vás dovede na další stanoviště. Celá hra by měla zabrat 40-60min. Je určena pro týmy o 2-4 členech. Cílem hry je projít stanoviště v co nejkratším čase a zároveň správně odpovědět na co nejvíce kvizových otázek.
Hra probíhá v sobotu 2.11.2019 od 11:00 do 15:00 (poslední start 14:00)
Startovat lze kdykoliv v průběhu hry, když máte volné okno v přednáškách
Materiály se vztahem ke hře jsou označeny textem Šifrovací hra a logem OpenAlt.
Poloha dalšího stanoviště je označena červeným křížkem.
Vhodné pomůcky: tužka, vlastní hlava
Start je u organizátora v šatně u registrace OpenAltu v průchodu objektu A. Zde si vyzvednete kartu týmu, do které vyplňujete odpovědi na kvizové otázky a hesla stanovišť.
Pokud si odnáší tým zadání s sebou, bere si jen jednu kopii zadání na tým.
Jakákoliv mezi-týmová spolupráce je zakázána.
Je zakázáno používat chytré telefony a obdobná zařízení.
- Na každém stanovišti najdete kontrolní heslo, to zapište na správné místo na kartě týmu.
Pokud jste o OpenStreetMap nikdy neslyšeli, tak si projekt můžete představit jako mapu ve stylu Wikipedie. Dobrovolníci mapují nejrůznější objekty (např. silnice, budovy, lesy, turistické trasy) a ty vkládají do otevřené databáze. Z ní je pak možné vykreslovat specializované mapy a data dále využívat (např. pro vyhledávání cest a další analýzy).
Po skončení hry jsou k dispozici karty jednotlivých stanovišť:
Stanoviště 1: márnice
Stanoviště 2: trávník
Stanoviště 3: kostel
Stanoviště 4: sportovní hřiště
Stanoviště 5: dětské hřiště
Informace o jednotlivých úkolech, o tom, jak byly vytvořeny a další zajímavosti pro hráče i těch, co se hry nezúčastnili můžete najít v repozitáři hry.