1 dům a 40 adres. Čerpací stanice. Objekty bez tagů. Chybný překlad. JOSM a OAuth 2.0. Výchozí přístupy. Hrady Japonska. Kritika MapRoulette. Členství OSMF. 20. narozeniny. 5min pro SotM. Mapperský šampionát. Značky silnic. Chládek v Mnichově. Narození medailistů. Dotazování OSM. Plánovač pro školy. OSM a VR. Editor dopravy. OSM v ArcGIS. Děravé OSM ve WP. Skóre důležitosti. Ochrana přírody. Kartograf (vice)prezidentem! Mapy pro robotiku.
Hra pro SotM CZ+SK 2019
Pravidla
Jednoduchá šifrovací hra vás provede po několika stanovištích a ukáže vám různé aspekty projektu OpenStreetMap. Na každém najdete informace o OpenStreetMap, několik kvizových otázek a úkol, který vás dovede na další stanoviště. Celá hra by měla zabrat 40-60min. Je určena pro týmy o 2-4 členech. Cílem hry je projít stanoviště v co nejkratším čase a zároveň správně odpovědět na co nejvíce kvizových otázek.
Hra probíhá v sobotu 2.11.2019 od 11:00 do 15:00 (poslední start 14:00)
Startovat lze kdykoliv v průběhu hry, když máte volné okno v přednáškách
Materiály se vztahem ke hře jsou označeny textem Šifrovací hra a logem OpenAlt.
Poloha dalšího stanoviště je označena červeným křížkem.
Vhodné pomůcky: tužka, vlastní hlava
Start je u organizátora v šatně u registrace OpenAltu v průchodu objektu A. Zde si vyzvednete kartu týmu, do které vyplňujete odpovědi na kvizové otázky a hesla stanovišť.
Pokud si odnáší tým zadání s sebou, bere si jen jednu kopii zadání na tým.
Jakákoliv mezi-týmová spolupráce je zakázána.
Je zakázáno používat chytré telefony a obdobná zařízení.
- Na každém stanovišti najdete kontrolní heslo, to zapište na správné místo na kartě týmu.
Pokud jste o OpenStreetMap nikdy neslyšeli, tak si projekt můžete představit jako mapu ve stylu Wikipedie. Dobrovolníci mapují nejrůznější objekty (např. silnice, budovy, lesy, turistické trasy) a ty vkládají do otevřené databáze. Z ní je pak možné vykreslovat specializované mapy a data dále využívat (např. pro vyhledávání cest a další analýzy).
Po skončení hry jsou k dispozici karty jednotlivých stanovišť:
Stanoviště 1: márnice
Stanoviště 2: trávník
Stanoviště 3: kostel
Stanoviště 4: sportovní hřiště
Stanoviště 5: dětské hřiště
Informace o jednotlivých úkolech, o tom, jak byly vytvořeny a další zajímavosti pro hráče i těch, co se hry nezúčastnili můžete najít v repozitáři hry.